Lördag

Idag blev det ingen sovmorgon för jag ska iväg och jobba. Kvällen igår var så trevlig. Vi gick till harrys och fick ett bord på uteserveringen på en gång. Det var så skönt ute. Alla åt het kyckling i pitabröd med pommes, det var så gott. Brorsan och min pokvän åt glass till efterrätt. Vi satt där och pratade och hade det bra till ca tio. Sedan gick vi en sväng ner till hamnen och bort till fästningen och trots att klockan var mycket var det otroligt skönt ute. 

Om en stund ska jag iväg till jobbet och ikväll ska jag och pojkvännen gå på teater med hans familj så min brorsa och hans tjej får klara sig själva. Imorgon ska  vi åka till Liseberg, jag hoppas bara att vädret blir bättre, idag regnar det.

Ha en trevlig dag!

Gårdagens outfit


Linne - Gina Tricot
Shorts - H&M
Pumps - Vagabond
Halsband - Ur & Penn


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0