Söndag

I fredags var jag ledig och det var så härligt att bara ta det lugnt, tog en lång promenad. På kvällen var vi och såg på Jill Johnson. Det var väldigt bra och trevligt, det blev några goda drinkar och trevligt sällskap. På vägen hem blev vi sugna på korv, vilket inte händer så ofta, så vi stannade till vid Torggrillen och köpte varsin och sedan gick vi hem.

Igår jobbade jag mellan halv elva och tre, det var väldigt lugnt och skönt, inte mycket folk. Sedan gick jag och pojkvännen och fikade, så mysigt. På kvällen åt vi räkor, drack lite vin och efter det gick vi till Hemmakväll och hyrde en film och köpte godis. Filmen vi såg hette Utlämnad och var jättebra, den kan jag verkligen rekommendera.

Idag ska jag till Friskvågen här i Varberg och träna. Jag var där i fredags och frågade om en prislista och då fick jag möjlighet att träna där i sju dagar för att prova på. Berättar senare om hur det var. Vädret idag är trist, det regnar och är mulet. Ha en trevlig dag!

Bilder från fredagen

    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0