Kryssning!

Igår hälsade vi på hos mamma på förskolan, det vra kul att träffa alla barn och se hur stora de hade blivit. Vi åt även lunch där, ärtsoppa och pannkakor. Sedan bar det av till Trosa, jag, pojkvännen och mamma. Där gick vi i lite affärer och fikade på ett mycket trevligt café. Mamma köpte ett par byxor och jag fick en tekanna av pojkvännen.


Tidigare idag var vi in en sväng till Södertälje och hämtade en kappa som jag lämnat in hos skräddaren. Han skulle sy in den i sidorna och det blev så bra, den sitter nu perfekt. Om en stund kommer min morfar och hämtar oss. Han ska skjutsa oss till bussen som sedan ska ta oss till Stockholm och Birka Paradise. Det ska bli så himla kul, vi ska äta god mat, dricka drinkar och dansa.

Ha en trevlig dag!

Dagens outfit




Nya stövlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0