Jill Johnson!


 
En ny dag och jag är ledig hela dagen, underbart! Igår på jobbet var det väldigt lugnt, även på kvällen, det var långtorsdag och jag jobbade till nio. Efter jobbet gick jag en sväng på stan och det var ganska mycket folk, på torget var det en massa aktiviteter och det spelades musik. Jag köpte en skjorta igår, blå med vita smala ränder.

Ikväll är det Jill Johnson sm gäller, det ska bli så himla roligt och jag hoppas att det ialla fall blir uppehåll, vill verkligen inte ha något regn. 

Om en stund ska jag iväg på ett ärende och sedan kanske det blir en promenad och bara ta det lugnt. 

Ha en trevlig dag! 
Dagens Outfit


Skjorta (Ny) - H&M
Shorts - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0