Friskvågen

Nu har jag kommit hem från träningen, är helt slut i kroppen. Att träna på friskvågen är något som jag verkligen skulle vilja göra. De har bra masikner, det är rent och snyggt samt att det är trevlig personal där. Att blir bemött på ett trevligt och glatt sätt gör att man vill komma dit igen, man känner sig välkommen. Imorgon ska jag testa att gå på ett pass där och det blir nog aerobic. Där jag tränar egentligen kostar det 199 kr i månaden och om jag skulle börja träna på Friskvågen skulle det kosta 395 kr i månaden. Visst är det dyrare men jag trodde att det skulle vara ännu dyrare.

Nu ska jag fixa lite i lägenheten och kanske i min garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0