Enhörna

Idag är det tisdag och om några timmar bär det av till Enhörna och min familj. Men innan ska min pojkvän ta med mig på en enkel sightseeing i Stockholm.

Gårdagen spenderade vi i Kista och Vällingby, det var affärer och shopping hela dagen. Det blev också en lunch på Paccini i Kista Galleria med pojkvännens mamma och lillasyster. Jag åt en sallad med kyckling, fetaost och annat gott. Jag lämnade tillbaka de skor som jag köpte i Varberg i fredags och köpte ett par stövlar istället, lägger upp en bild senare och ni får gärna komma med kommentarer. På kvällen åt vi en god middag och sedan såg vi klart på filmen, den hette The Holiday och var jättebra, den kan jag verkligen rekommendera.
 
Tiden här i Stockholm har gått så otroligt fort men vi har hunnit med en massa. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0