En underbar pojkvän!

Denna onsdag har varit en lugn och skön dag. Vi har fixat och donat i butiken, jag har ätit en god lunch och haft trevliga kunder. När jag sminkade mig i morse gick mitt puder sönder så idag på eftermiddagen gick jag till två olika butiker för att köpa ett nytt men ingen hade det jag ville ha. Då ringde jag till min pojkvän och bad honom gå och köpa det i en annan butik och snäll som han är så gjorde han det. Efter jobbet gick vi till Kvantum för att handla lite mat men vi kunde inte bestämma vad vi skulle äta, vi gick där en bra stund innan vi kom på något. Det blev lite sallad med skinka och melon i, så gott!

När vi kom hem lagade jag mat och pojkvännen ordnade med tvätten. Nu sitter jag och tittar på ett av mina favoritprogram, Project Runway och min pojkvän städar. Jag känner mig lite dum som inte hjälper till, han är för underbar. Nu ska jag vara lite duktig och gå ner till tvättstugan och hänga upp tvätten och sätta på en ny maskin.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Din M är inte dålig! :)

2008-08-07 @ 20:36:35
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0