En trevlig kväll!

Igår jobbade jag länge och det var väldigt mycket folk på kvällen. Efter jobbet träffade jag min lillebror och hans tjej, det var så kul att se dem. Vi gick till ett uteställe här i Varberg och satte oss på uteserveringen. Det var en underbar kväll, varmt och skönt, det kändes nästan som att man var utomlands.

Idag är jag ledig och det är stranden som gäller med lillebror och hans tjej. Det ska bli så skönt att barafå ta det lugnt. På kvällen vet jag inte vad som händer, vi har inget planerat än men något ska vi nog hitta på. Nu ska jag göra iordning mig, äta lite frukost och sedan ta en promenad. 

Tack för era kommentarer igår, ska ta till mig dem.
Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0