En ny dag!

Idag gick jag upp tidigt, packade träningsväskan och gick till gymmet. För mig är det mer motiverande att gå till ett ställe där man känner sig välkommen och som är rent och fräscht. Jag gillar verkligen friskvågen, vill träna där. På vägen hem gick jag förbi frisören och bokade en klipptid för luggen. Den växer så himla fort och just nu är den hopplös, hänger ner i ögonen och lever sitt eget liv. Tiden för klippning blev onsdag 09.45.

Igår efter Bones fick jag för mig att rensa min garderob och få lite ordning i den. Som ni vet så har jag gått ner i vikt och det är mycket av mina kläder som jag inte kan ha nu. Jag har haft svårt för att ta bort dessa, är rädd för att gå upp allt igen men igår tog jag bort dem. Det blev så fint!

Ha en trevlig dag! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0