En lyckad dag!

Besöket på Liseberg igår blev väldigt lyckat, vi hade hur kul som helst. Vädret var växlande, ibland sol, mulet och helt plötsligt kom det ett skyfall. Det regnade så himla mycket och vi trängdes alla under ett paraply, vi var blöta innan på grund av vissa åkattraktioner men då blev vi väldigt blöta. Vi åkte mycket och skrattade mycket. Några av attraktionerna vi åkte var balder, kanonen, flumeride och kållerado. Vissa åkte vi flera gånger och andra bara någon gång. Min pojkvän och brorsan åkte höjdskräcken och uppskjutet medan jag och brorsans flickvän stod och tittade på.

När vi kom tillbaka till Varberg gick vi och åt lite pizza och sedan blev det en omgång minigolf och jag vann. Det var så himla kul och jag har inte skrattat så mycket på länge. Sedan var det dags att gå hem och sova lite.

Idag regnar det väldigt mycket och jag ska snart iväg till jobbet. Känner mig lite nere idag, lillebror och hans tjej ska åka hem. Det har varit så kul att ha dem här och jag kommer sakna dem så mycket. Som tur är så ses vi snart igen, vecka 34 när vi ska åka hem till Stockholm och Enhörna.

Lite bilder från igår
                                                            
Lillebror, hans flickvän och min pojkvän        Jag, Lillebror och hans flickvän  
            
               Jag i 3D-glasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0