En lång dag!

Idag har det varit lugnt på jobbet och det har varit skönt. Det har regnat hela dagen vilket jag tror har gjort att det varit lite folk. Trots det så har vi haft att göra. Imorgon startar en ny kampanj och vi har sysslat med att ändra priser, ta fram och plocka bort klockor samt att ändra i skyltningen. Den nya kampanjen gjorde att vi var tvungna att jobba till åtta idag och det kommer vi även att göra imorgon, lite jobbigt men samtidigt väldigt roligt.

Nu har vi ätit lite och nu blir det nog lite mys i soffan, ute regnar det fortfarande vilket gör det lite extra mysigt. Min lillebror åkte hem idag och resan hem hade gått bra för dem trots mycket regn. Jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fin blogg! Kika gärna in på min ;)

2008-08-05 @ 19:44:36
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0