En bra dag!

I morse gick jag upp klockan åtta för att gå till gymmet men när jag tittade ut genom fönstret öste regnet ner och min motivation försvann. Jag struntade i att gå till gymmet och när det hade slutat regna tog jag en lång promenad istället. Sedan var det dags för jobb, vi har fixat och donat i butiken. Det är så roligt att jobba på Ur & Penn, skulle vilja fortsätta jobba där och strunta i skolan men men.

Till middag idag blev det något nytt. Jag hittade ett recept på pestokyckling, det var jättegott och enkelt. Nu har vi just kommit hem efter ett besök hos pojkvännens farfar, så trevligt. På  vägen hem gick vi en liten promenad och det var skönt att få röra lite på sig. 

Imorgon är en ny dag, först ska jag till gymmet och sen till frissan för att klippa luggen. Nu ska jag titta på tv, ha en trevlig kväll! 

Dagens outfit


Linne och jeans - Gina Tricot
Sjal - H&M
Skor - Din Sko
Smycken - Ur & Penn

Kommentarer
Postat av: Caroline

Varför skriver u vad du har på dig??

2008-08-12 @ 22:04:14
URL: http://skithuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0